Wiedza o tym jak użytkownicy korzystają z witryny jest niezbędna w procesie celowego wpływania na zwiększanie sprzedaży i zaangażowania. 


Jakie dane możemy zbierać o użytkownikach w witrynie?

  • Ilość i częstotliwość wizyt.
  • Informacje spersonalizowane: wiek, płeć, język i lokalizacja geograficzna.
  • Najpopularniejsze strony i przechodzone ścieżkach w witrynie.
  • Czas spędzony w całej witrynie oraz czas na poszczególnych podstronach.
  • Ilość podstron na odwiedziny, współczynnik odrzuceń i najpopularniejsze strony wyjściowe.
  • Dane o ruchu z urządzeń mobilnych.
  • Źródła odwiedzin, wejścia: bezpośrednie, z wyników organicznych wyszukiwarek, mediów społecznościowych, witryn odsyłających.
  • Śledzenie zdarzeń – np.: zapisanie się na newsletter czy zakup w sklepie internetowym.
  • Inne zaawansowane segmenty i dane.


Do czego możemy wykorzystać zbierane dane?

  • Możemy wnioskować o jakości ruchu przychodzącego w kontekście jego potencjału sprzedażowego, w następstwie czego możemy się skoncentrować na najbardziej rentownych źródłach ruchu eliminując jednocześnie nieopłacalne w oprocesie optymalizacji konwersji.
  • Możemy zidentyfikować fragmenty witryny, które mają potencjał rozwojowy i rozbudować te części.
  • Możemy wnioskować o obecnej skuteczności sprzedażowej fragmentów witryny oraz porównywać te dane z odpowiadającymi ze zmodyfikowanych wersji witryny podczas testów AB

Jeśli poważnie myślisz o swojej witrynie koniecznie zainstaluj kod śledzenia.


Możemy Ci w tym pomóc:  Zobacz Pakiety i Cennik!



Chcesz o Coś Zapytać?
Chętnie pomożemy!

tel.: 32 235 01 18

intuigo email

Pytanie:

Twój email:


Imię, Nazwisko, Firma:


Weryfikacja: czy jesteś botem?