Raportowanie działań związanych z marketingiem internetowym jest absolutnie konieczne do wnioskowania na temat rentowności kampanii mających na celu promowanie określonych obszarów biznesowych. Skuteczne kampanie są rozwijane, nieskuteczne eliminowane.
Jakie raporty udostępniamy?
- raport pozycji w rankingu organicznych wyników wyszukiwania dla pozycjonowanych słów kluczowych
- raport na temat ilości wyświetleń w organicznych wynikach wyszukiwania,
- raport na temat źródeł ruchu i ich jakości,
- raport na temat danych demograficznych użytkowników,
- raport na temat zachowania użytkowników w witrynie,
- raporty na temat sprzedaży online,
- raport na temat skuteczności kampanii linków sponsorowanych,
- raport na temat skuteczności kampanii reklam banerowych,
- raport na temat wzmianek o marce w serwisach zewnętrznych,
- raport na temat publikowanej treści,
- raport o plagiatach,
- raport na temat skuteczności kampanii Facebook,
- raport o wpisach w katalogach,
- indywidulne raporty o pracach związanych z rozwojem funkcjonalności witryny,
- raport obciążenia usług hostingowych.