Obecność w najpopularniejszej platformie mediów społecznościowych Facebook jest doskonałym uzupełnieniem działań e-marketingowych.
Co możemy osiągnąć poprzez obecność na facebooku?
- budowaniu świadomości i tożsamości marki,
- budowanie zaangażowania i relacji użytkowników z marką,
- umożliwienie stworzenia się „ambasadorów marki”,
- budowanie stosunkowo taniej w utrzymaniu grupy mocno sprofilowanych potencjalnych odbiorców usług bądź towarów,
- wykorzystanie dodatkowego kanału dotarcia do klientów,
- komunikację z użytkownikami w kontekście informacji zwrotnych o produktach i ich jakości,
- możliwość taniej propagacji informacji aktualnych w ograniczonym czasie - promocje, konkursy,
- duży zasięg,
- społecznościowych dowód jakości usług zwiększa prawdopodobieństwo zakupu.
Trzeba wziąć również pod uwagę, że działalność na Facebooku średnio się sprawdza dla firm oferujących produkty bądź usługi nieatrakcyjne w kontekście rozrywkowo rekreacyjnym. Kolejnym minusem jest konieczność sprawdzania z dużą częstotliwością i systematycznością rozwoju dyskusji na fanpegeu z uwagi mogące potencjalnie wystąpić kryzysy wizerunkowe.
Pełną przestrzeń w interakcjach użytkowników marką umożliwia ciągły monitoring wzmianek o danym brandzie w całym Internecie.
Możemy Ci w tym pomóc: Zobacz Pakiety i Cennik!