Pozycjonowanie szerokie to działania zmierzające do zwiększania ruch pochodzącego z organicznych wyników wyszukiwania.

Pozycjonowanie klasyczne vs pozycjonownaie szerokie

W odróżnieniu od klasycznego pozycjonowania konkretnych kilku fraz, podczas pozycjonowania szerokiego ruch pozyskujemy z kilkuset do nawet kilku tysięcy mniej konkurencyjnych „fraz długiego ogona” (long tail), np.: 

  • fraza komercyjna: opony ceny,
  • fraza long tail: zimowe opony cena producenta 15 cali.

Aby z powodzeniem realizować strategię pozycjonowania szerokiego witryna powinna być bogata w wysokiej jakości treści oraz systematycznie rozbudowywana o wpisy w tematyce powiązanej z docelowymi słowami kluczowymi.

Stronami lądowania serwisu internetowego pozycjonowanego szeroko są w większości tematyczne podstrony a nie strona główna.

Wizyty z fraz szczegółowych pochodzą od bardziej świdomych konsumentów, którzy wiedzą czego szukają co w rezultacie zwiększa prawdopodobieństwo dokonania pożądanego działania w witrynie.

Pozycje w wynikach organicznych dla fraz długie ogona są bardziej stabilne ponieważ nie uczestniczą w głównej batalii konkurencji o frazy ogólne.


Dla kogo najlepiej spisuje się pozycjonowanie szerokie?

Pozycjowanie szerokie jest najlepszym rozwiązaniam dla:

  • serwisów z dużą ilością treści,
  • sklepów internetowych,
  • serwisów informacyjnych i portali tematycznych,
  • serwisów z opiniami i recenzjami,
  • stron korporacyjnych z dużą ilością usług.

Możemy Ci w tym pomóc:  Zobacz Pakiety i Cennik!


Chcesz o Coś Zapytać?
Chętnie pomożemy!

tel.: 32 235 01 18

intuigo email

Pytanie:

Twój email:


Imię, Nazwisko, Firma:


Weryfikacja: czy jesteś botem?