W jakim celu wykonuje się optymalizację witryny?
Optymalizacja ma na celu dopasowanie tematyczne poszczególnych podstron w witrynie do odpowiednich słów kluczowych które je opisują.
Dobór słów kluczowym ma kolosalne znaczenie ponieważ pozyskanie ruchu z organicznych wyników wyszukiwania jest możliwe tylko ze słów które ktoś rzeczywiście wyszukuje.
Jak się przygotować do optymalizacji witryny?
Pierwszym krokiem jest określenie dla jakich słów kluczowych i na jakich pozycjach znajduje się obecnie nasza witryna.
Następnie określmy zbiór słów kluczowych, które mogą potencjalnie generować ruch i korzyści finansowe.
Dobrą praktyką przed rozpoczęciem wszelkich prac optymalizacyjnych jest przetestowanie skuteczności wytypowanych słów kluczowych za pomocą kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarkach.
Jak wykonać optymalizację witryny?
Optymalizację strony to odpowiednia modyfikacja treści i struktury kodu poszczególnych podstron, wchodzą w to m.in.:
- dopasowanie tytułów i mata tagów,
- wkomponowanie słów kluczowych w istniejące teksty oraz stworzenie nowych,
- dopasowanie nagłówków i ich hierarchii,
- dopasowanie linkowania wewnętrznego,
- ustawienie tekstów alternatywnych dla grafik, zdjęć i obiektów flash,
- dostosowanie strony do standardów W3C,
- poprawienie czasu ładowania strony,
- gospodarka duplikatami,
- przyjazne adresy url.
Optymalizacja witryny jest ściśle związana z procesem pozycjonowania czyli celoweg wpływania na pozycję w rankingu organicznych wyników wyszukiwania.
Optymalizacja witryny jest ściśle związana z procesem pozycjonowania czyli celoweg wpływania na pozycję w rankingu organicznych wyników wyszukiwania.
Możemy Ci w tym pomóc: Zobacz Pakiety i Cennik!