Przed rozpoczęcie procesu optymalizacji konwersji należy ustalić jaką wartość mają poszczególne cele zdefiniowane w witrynie. 

Dla sklepu internetowego sprawa jest prosta, znając zysk na poszczególnym produkcie możemy określić próg opłacalności poniżej którego działania marketingowe będą opłacalne dla tego produktu. 

Jeśli nasz cel nie jest w tak bezpośredni sposób powiązany z zyskiem czyli np.: wysłanie formularza kontaktowego, subskrypcja newslettera, czy rejestracja w usłudze, należy oszacować wartość takiej interakcji ze stroną. W późniejszej fazie kampanii powyższe szacunki można modyfikować na podstawie rzeczywistych danych o skuteczności.

Optymalizację konwersji wykonujemy na 2 płaszczyznach:


Możemy Ci w tym pomóc:  Zobacz Pakiety i Cennik!

Chcesz o Coś Zapytać?
Chętnie pomożemy!

tel.: 32 235 01 18

intuigo email

Pytanie:

Twój email:


Imię, Nazwisko, Firma:


Weryfikacja: czy jesteś botem?