Monitoring marki to przeszukiwanie Internetu w czasie zbliżonym do rzeczywistego w celu wyłowienia wzmianek o danej firmie lub produkcie.


Do czego można wykorzystać monitoring marki?

  • ochrona reputacji i szybkie reagowanie na negatywne opinie,
  • wchodzenie w interakcje z aktywnymi ambasadorami marki,
  • pomiar i analiza skuteczności kampanii wizerunkowych
  • wsparcie sprzedaży – np. monitorowanie fraz typu „jakie ubezpieczenie polecacie ”
  • analiza sentymentu – emocjonalnego wydźwięku wypowiedzi
  • poznania konsumentów i badanie opinii publicznej

Źródłem wpisów mogą być portale społecznościowe , blogi, fora dyskusyjne i inne strony www gdzie użytkownicy mogą dodać komentarze.


Możemy Ci w tym pomóc:  Zobacz Pakiety i Cennik!


Chcesz o Coś Zapytać?
Chętnie pomożemy!

tel.: 32 235 01 18

intuigo email

Pytanie:

Twój email:


Imię, Nazwisko, Firma:


Weryfikacja: czy jesteś botem?