Konwersja jest to osiągnięcie celu przez Użytkownika w Witrynie. Do poszczególnych konwersji można przypisać wartości pieniężne przewidywanego zysku. Śledzenie konwersji pomaga w bardzo szczegółowym określaniu obszarów opłacalności kampanii reklamowych.

Przykładowe cele:

  • zakup produktu + wartość celu 15% wartości produktu,
  • zapisanie się na newsletter,
  • rejestracja w Witrynie,
  • 5 lub więcej przeglądniętych podstron w Witrynie,
  • 50 sekund lub Więcej czasu spędzonego w Witrynie,
  • przejście ścieżki konkretnych podstron w witrynie np.: koszyk w sklepie internetowym.
Definicja Konwersji w Witrynie jest warunkiem koniecznym do zwiększania rentowności Witryny w procesie Optymalizacji Konwersji.

Chcesz o Coś Zapytać?
Chętnie pomożemy!

tel.: 32 235 01 18

intuigo email

Pytanie:

Twój email:


Imię, Nazwisko, Firma:


Weryfikacja: czy jesteś botem?