- ile obecnie płacimy za daną konwersję,
- ile wynosi szacowany zyski z poszczególnych konwersji.
- Ulepszony Koszt Klika - Oceniamy na podstawie danych statystycznych prawdopodobieństwo konwersji dla ruchu z poszczególnych słów kluczowych i w zależności od tej wartości modyfikujemy stawkę w zakresach +30% i -100% za wejście po rozpatrywanej frazie. Ta opcja zapewnia większą kontrolę nad budżetem reklamowym.
- Optymalizator Konwersji – dowolnie modyfikujemy stawki pojedynczych klików tak aby obniżyć prognozowany kosztu pozyskania konwersji (CPA). Ta opcji daje z reguły lepsze efekty lecz istnieje ryzyko, że możemy przekroczyć maksymalny CPA.
Aby włączyć Optymalizator Konwersji należy w ciągu ostatnich 30 mieć co najmniej 15 konwersji w Witrynie. Zalecane jest włączenie tej opcji w trakcie aktywnej kampanii i mając do dyspozycji prognozę CPA. Gdy Optymalizator Konwersji zacznie działać może nastąpić zmniejszenie procentowego współczynnika konwersji przez pozyskanie tańszego ruchu ze słów kluczowych z mniejszym prawdopodobieństwem konwersji lecz w zestawieniu kosztowym powinniśmy obserwować poprawę CPA.
- zachowanie średniego CPA i uzyskanie większej liczby konwersji,
- uzyskanie większej liczby konwesji z określonego budżetu.