Dzięki tej funkcji reklamy trafiają do Użytkowników tylko w wybranych regionach geograficznych. Kierowanie na lokalizację pozwala kierować reklamy na określone kraje, województwa, miasta i obszary o określonej w kilometrach odległości od siedziby Firmy. Jest możliwe kierowanie reklam na wiele lokalizacji jednocześnie.

Dopasowanie Użytkownika do lokalizacji jest realizowane na podstawie danych o fizycznej lokalizacji oraz intencji wyszukiwania (np.: jeśli ktoś fizycznie przybywający w Warszawie szuka restauracji w Krakowie wyświetli się reklama kierowana na obszar Kraków)

Najlepsze praktyki wyboru regionu kierowania reklam:

Na cały kraj:

  • Firmy sprzedające towary wysyłkowo
  • Firmy dojeżdżające do Klientów w całej Polsce
  • Firmy świadczące usługi online
Na wybrane miasta lub województwa:
  • dla Firm lokalnych
  • dla Firm nakierowanych na rynki tylko w dużych miastach
  • dla Firm dostarczających unikalne komunikaty reklamowe w wybranych miastach
  • dla Firm chcących sprawdzić skuteczność reklam w wybranych regionach
Na regiony określone odległością od siedziby:
  • dla firm lokalnych
  • dla firm dojeżdżających do Klientów nie dalej niż określona ilość kilometrów

Kierując reklamę na większe regiony dobrą praktyką jest wykluczanie lokalizacji cechujących się niskim zwrotem z inwestycji oraz lokalizacji w których oferowana usługa jest niedostępna. Znając skuteczność reklam koncentrujemy się na reklamie w regionach gdzie Firma odnosi największe sukcesy.

Wybierając określone lokalizacje możemy oszacować wielkość grup docelowych do której może dotrzeć nasza reklama oraz porównać potencjalną widoczność w różnych obszarach.

Dobrą praktyką jest tworzenie tekstów reklam zgodnych z lokalizacją oraz kierowanie Użytkowników na strony w Witrynie dopasowanie do lokalizacji.

Chcesz o Coś Zapytać?
Chętnie pomożemy!

tel.: 32 235 01 18

intuigo email

Pytanie:

Twój email:


Imię, Nazwisko, Firma:


Weryfikacja: czy jesteś botem?